Szinkron:
angol (english), német, spanyol, olasz, francia
Feliratozás:
angol (english), német, svéd, spanyol, olasz, görög, holland, francia, finn, portugál, magyar, dán, norvég
Képarány:
1.85:1
Extra:
nincs
Két évvel azután, hogy Rocky Balboa-ként végre befutott, a Norman Jewison rendezte Ö.k.ö.l.-ben Sylvester Stallone attakot indított a beskatulyázás fenyegető réme ellen. Az együgyű, hallgatag bokszoló után szónoki szerepben próbált tündökölni az artikulált beszédre továbbra is képtelen olasz csődör. Beteges vonzódása a drámai helyzetekhez és a mély mondanivalóhoz később is temérdek kínos jelenettel ajándékozza majd meg a filmtörténetet (Copland, Get Carter), mert a később inkább akciófilmmé alakuló Rocky-sorozat első részét leszámítva minden alkalommal bebizonyítja, hogy nem alkalmas a feladatra.
Johnny Kovak (Sly) még a harmincas években, a hőskorszakban áll az alakuló kamionsofőr-szakszervezet kötelékébe. A csúnya, kizsákmányoló vállalatok elnökei hamar rettegni kezdik a lehengerlően tárgyaló és hitleri hatékonysággal szónokló ifjú titán nevét. A szakszervezet azonban pusztán elvekkel, törvényes keretek között nem képes győzelmet aratni, ezért "a cél szentesíti az eszközt"-alapigazság szellemében elfogadják az alvilág segítő kezét. A szervezet egyre hatalmasabb lesz, akárcsak benne a korrupció, és Johnny egyre feljebb kúszik a ranglétrán.
Nehéz szétválasztani, hogy mikor okozzák a demagóg szónoklatok, és mikor Stallone játéka az összamerikai heroizmus képsorainak hiteltelenségét. A Rocky szépségét adó hétköznapi drámaiság az Ö.k.ö.l. intimebb jeleneteiben is működik, a kulcsfontosságú, katartikusnak szánt jelenetekben azonban most másképp kellene Sly-nak kifejeznie magát, és ehhez nem rendelkezik megfelelő mesterségbeli tudással. Az Ö.k.ö.l. szinte minden filmes eszközével (zene,vágás) valami egészen direkt és béna hatásvadászatra törekszik, pedig alapötleteit tekintve nem lenne rossz film. Így viszont az.